(prestaro za odgovor)
DNS greška
Braun Yaht
2011-03-09 12:22:58 UTC
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?

Pozdrav!
Toninjo
2011-03-09 14:07:20 UTC
Post by Braun Yaht
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?
Pozdrav!
Da, posljednjih dana =E8esto. Opera Mini 5.1, Nokia E52. A do sada nikad=
KoMeR
2011-03-09 17:58:27 UTC
Post by Braun Yaht
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?
Ne znam jel to to.. ali meni Gmail aplikacija javlja nekakav server
error u zadnje vrijeme. Prije nikad.
Itchy
2011-03-09 22:39:47 UTC
Post by Braun Yaht
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?
Pozdrav!
takodjer... primjeceno tijekom koristenja Gravity (twitter app), Opera
Mobile (Safari, zacudo ne)...
koko
2011-03-10 06:37:41 UTC
Post by Braun Yaht
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?
Pozdrav!
prije par dana, uopce mi internet nije radio, i to par dana, pa si
kontam, budem ih nazvao nek mi posalju postavke, pa je proradilo.......
(a ni pipnuo ih nisam).....
Markiz
2011-03-11 08:45:16 UTC
+1
Mat&ja
2011-03-11 13:42:24 UTC
Post by Braun Yaht
Jel se javlja jos nekom DNS greska prilikom spajanja na net. U zadnje
vrijeme nesto ucestalo, bar 2 puta dnevno?
Pozdrav!
u zadnje vrijeme cesto ne radi net, da bi proradio mora se ili restartat mob
ili prekinut (zabranit) mobilna podatkovna veza pa ponovo uspostavit, inace
na mobu android 2.1
aki
ista stvar na iphoneu
Zubo
2011-03-14 09:14:32 UTC
probaj izabrati samo da je na tele2 mrezi da ne izabire automatsku mrezu.....
goxxx
2011-03-14 19:52:50 UTC
Da javlja se greška tj. neće na net...
Počelo prije 2 tjedna i sve učestalije zadnjih dana.

Upravo zvao SZK i oni naravno ništa neznaju i
ne mogu mi pomoći no bio sam uporan pa su bar
preuzeli prigovor i "budu provjerili" i javili kroz
par dana.

Lokacija: Koprivnica
Mob: HTC Desire
Erdin
2011-03-25 07:19:38 UTC
Post by goxxx
Upravo zvao SZK i oni naravno ništa neznaju i
ne mogu mi pomoći no bio sam uporan pa su bar
preuzeli prigovor i "budu provjerili" i javili kroz
par dana.
jesu javili? :)))))))))))

Erdin
Toninjo
2011-03-25 14:02:44 UTC
Post by Erdin
jesu javili? :)))))))))))
Moram priznati da mi je problem odnedavno nestao sam od sebe - kako se i
pojavio... Nokia E52
goxxx
2011-03-27 02:14:41 UTC
jesu jesu... stalno moj mob ne valja! he he he
pa nisam ja veslo sisao. no očito se nekaj popravilo
jer nema više problema.